2019-01-15
Unity Line: taniej do Szwecji o 25%
Styczniowe promocje szczecińskiego przewoźnika ...
więcej >>>

2019-01-13
Płock: VII Festiwal Zorzy Polarnej
Program wydarzeń na styczeń 2019 ...
więcej >>>

2019-01-11
Znów huragan na Północy
Trudne warunki od Kiruny po Svalbard ...
więcej >>>

2019-01-07
Holmene – ambitny projekt dla Kopenhagi
2040: nowa dzielnica biznesowa... na wodzie ...
więcej >>>

2019-01-02
Alfrida: paraliż ruchu promów i katastrofa na Storebæltsbroen
Sztormowe wejście w Nowy Rok ...
więcej >>>

2018-12-31
Pomyślnego Nowego Roku 2019!
...
więcej >>>

2018-12-30
Vejle: sukces Fjordenhus
170 000 zwiedzających w pół roku ...
więcej >>>

2018-12-24
Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!
...
więcej >>>

2018-12-20
Voss: będzie kolejka gondolowa
2019: nowe oblicze popularnego kurortu ...
więcej >>>

2018-12-17
Kompas Wikingów 2019
Rejs do Szwecji z imprezą na orientację ...
więcej >>>

2018-12-15
Stena Line: zawieszenie linii do Nynäshamn
Ostatnie rejsy Vikingland ...
więcej >>>

2018-12-13
Święta Łucja przybywa
Świece, procesje i ciastka z szafranem ...
więcej >>>

2018-12-11
Płock: VII Festiwal Zorzy Polarnej
Edycja 2018/2019: „W drodze na Północ” ...
więcej >>>

2018-12-10
Uroczyste wręczenie Nagród Nobla
Gale noblowskie w Sztokholmie i Oslo ...
więcej >>>

2018-12-06
Święto narodowe Finlandii
101. rocznica uzyskania niepodległości ...
więcej >>>

2018-12-03
Światła adwentowe na Øresundsbroen
203-metrowe pylony w roli świeczników ...
więcej >>>

2018-12-02
„Vision Of The Fjords” w Oslofjordzie
Okazja dla miłośników statków i nie tylko ...
więcej >>>

2018-12-01
Mikołaj z Rovaniemi w Polsce
Znamy plan pobytu Gościa z Północy ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  



2016-02-08

Szwecja: więcej turystów w 2015 roku

Visit Sweden ogłosiła dane za miniony sezon

Narodowa organizacja turystyczna Szwecji – Visit Sweden – podała dane dotyczące turystyki przyjazdowej za roku 2015. W świetle tych statystyk, miniony sezon był udany dla tamtejszej branży turystycznej – w porównaniu z rokiem 2014 nastąpił wzrost liczby noclegów o 10,5%.

Dopisali przede wszystkim turyści z Norwegii, Niemiec i Danii. Sukcesem – według szwedzkiej organizacji – okazały się także kampanie promocyjne: 100% Echt, ukierunkowana na turystów niemieckich zamierzających odwiedzić Skanię, oraz kampania społecznościowa Find Your Swede, adresowana na rynek brytyjski, mająca na celu pobudzić zainteresowanie młodych Brytyjczyków Szwecją i jej kulturą.

Visit Sweden prowadzi działania promocyjne na 13 rynkach zagranicznych. Są to Norwegia, Dania, Finlandia, Rosja, Niemcy, Holandia, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Hiszpania, USA, Chiny oraz Indie. Co ciekawe, od lat Visit Sweden nie uwzględnia w swoich działaniach rynku polskiego, choć Polska to bliski, duży sąsiad, z którym Szwecję łączą aż cztery linie promowe: Nynäshamn – Gdańsk, Karlskrona – Gdynia, Ystad – Świnoujście i Trelleborg – Świnoujście.

Fot. Guillermo / Commons.wikipedia.org

wcześniejszy news archiwum wiadomości

  © 2002-2011 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.