2020-05-31
Nowe, 36. wydanie Magazynu Skandynawskiego "Zew Północy"
Finse, Islandia, Eivør, Spitsbergen, krańce Norwegii i... renifery ...
więcej >>>

2020-05-26
The Faroes(e): bedeker z Wysp Owczych
Nietypowe spojrzenie na archipelag i jego mieszkańców ...
więcej >>>

2020-05-25
Play zamiast WOW na islandzkim niebie
Tanie linie lotnicze już jesienią? ...
więcej >>>

2020-05-23
Finnair w opałach, ale…
Śpiewające stewardessy w oczekiwaniu na loty ...
więcej >>>

2020-05-21
Chiny udziałowcami Norwegiana
Ekspansja kapitałowa trwa ...
więcej >>>

2020-05-20
Spotkanie Rady Państw Morza Bałtyckiego
Konferencja on-line ministrów spraw zagranicznych ...
więcej >>>

2020-05-18
Jan Paweł II: 100-lecie urodzin
...
więcej >>>

2020-05-17
Norwegia: 17 maja - Dzień Konstytucji
206. rocznica wydarzenia z Eidsvoll ...
więcej >>>

2020-05-15
SAS i Norwegian: lot tylko w maseczce
Nowe przepisy od 17-18 maja 2020 ...
więcej >>>

2020-05-12
Dania: koło ratunkowe dla turystyki
Pomoc rządowa w wysokości 725 mln DKK dla branży ...
więcej >>>

2020-05-11
Bornholms Museum: wirtualne zwiedzanie
Darmowa podróż na Bornholm ...
więcej >>>

2020-05-09
Wyspy Owcze: startuje liga piłkarska
Niezbędnik fana farerskiego futbolu ...
więcej >>>

2020-05-08
III edycja festiwalu Nordic Talking
Wirtualne spotkanie miłośników Północy ...
więcej >>>

2020-05-07
8 maja: Store Bededag
Długi weekend w Danii, na Wyspach Owczych i Grenlandii ...
więcej >>>

2020-05-07
Visit Sweden: skracanie linii frontu
Cięcia w budżecie i zmiana orientacji ...
więcej >>>

2020-05-05
Wyspy Owcze na Nordic Talking
Wirtualny festiwal, 8-10 maja 2020 ...
więcej >>>

2020-05-04
Dania: 75. rocznica odzyskania wolności
Bornholm musiał czekać rok dłużej ...
więcej >>>

2020-05-02
Dzień Flagi, Dzień Polonii
Bierzmy przykład ze Skandynawów ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

2016-02-08

Szwecja: więcej turystów w 2015 roku

Visit Sweden ogłosiła dane za miniony sezon

Narodowa organizacja turystyczna Szwecji – Visit Sweden – podała dane dotyczące turystyki przyjazdowej za roku 2015. W świetle tych statystyk, miniony sezon był udany dla tamtejszej branży turystycznej – w porównaniu z rokiem 2014 nastąpił wzrost liczby noclegów o 10,5%.

Dopisali przede wszystkim turyści z Norwegii, Niemiec i Danii. Sukcesem – według szwedzkiej organizacji – okazały się także kampanie promocyjne: 100% Echt, ukierunkowana na turystów niemieckich zamierzających odwiedzić Skanię, oraz kampania społecznościowa Find Your Swede, adresowana na rynek brytyjski, mająca na celu pobudzić zainteresowanie młodych Brytyjczyków Szwecją i jej kulturą.

Visit Sweden prowadzi działania promocyjne na 13 rynkach zagranicznych. Są to Norwegia, Dania, Finlandia, Rosja, Niemcy, Holandia, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Hiszpania, USA, Chiny oraz Indie. Co ciekawe, od lat Visit Sweden nie uwzględnia w swoich działaniach rynku polskiego, choć Polska to bliski, duży sąsiad, z którym Szwecję łączą aż cztery linie promowe: Nynäshamn – Gdańsk, Karlskrona – Gdynia, Ystad – Świnoujście i Trelleborg – Świnoujście.

Fot. Guillermo / Commons.wikipedia.org

wcześniejszy news archiwum wiadomości

  © 2002-2019 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.