2019-07-22
Małgorzata II utalentowaną hafciarką
Królewskie dzieło w kościele Gråsten Slotskirke ...
więcej >>>

2019-07-20
Jutlandia: Vorbasse Marked
Jeden z największych jarmarków Skandynawii ...
więcej >>>

2019-07-19
Ystad: milionowy pasażer
Rekordowy ruch promowy w 2019 ...
więcej >>>

2019-07-14
Øresundsbroen: to już 19 lat !
Przeprawa mostowo-tunelowa przez Sund ...
więcej >>>

2019-07-12
Bornholm: European Street Market
Smakołyki i rzemiosło na rynku w Rønne ...
więcej >>>

2019-07-10
Preikestolen: wzrost liczby wypadków
Zła pogoda jedną z przyczyn ...
więcej >>>

2019-07-07
„Chleb i kanelbulle”: polsko-szwedzka wystawa
Terminal w Świnoujściu zaprasza ...
więcej >>>

2019-07-03
AS-12 „Loszarik”: 14 marynarzy nie żyje
Tragedia na Morzu Barentsa ...
więcej >>>

2019-07-02
Szwecja: zakaz palenia od 1 lipca
Zwolennikom tytoniu coraz trudniej ...
więcej >>>

2019-07-01
Nowa trasa Gdańsk – Molde
Loty do Vestlandet z Wizz Air od listopada ...
więcej >>>

2019-06-26
TOP 10 najlepszych restauracji świata
NOMA i GERANIUM w czołówce ...
więcej >>>

2019-06-24
Norwegian: kolejne połączenia z Polską
Z Gdańska i Szczecina do Bergen ...
więcej >>>

2019-06-21
Szwecja: Midsommar, Norwegia: największe ognisko świata
Skandynawska noc świętojańska ...
więcej >>>

2019-06-19
Bornholms Museum: nowa odsłona strony
Największa placówka muzealna Bornholmu ...
więcej >>>

2019-06-18
Magazyn Skandynawski "Zew Północy" nr 34
Szerpowie w Norwegii, geoIslandia, legendy Wysp Owczych ...
więcej >>>

2019-06-17
Fundacja forScience: czas na Północ
Sørkapp Marine Litter Cleanup ...
więcej >>>

2019-06-16
IX edycja Folkemødet
Największy festiwal polityczny Skandynawii ...
więcej >>>

2019-06-12
Dannebrog: 800 lat
Duńska flaga najstarszą na świecie ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

2016-02-08

Szwecja: więcej turystów w 2015 roku

Visit Sweden ogłosiła dane za miniony sezon

Narodowa organizacja turystyczna Szwecji – Visit Sweden – podała dane dotyczące turystyki przyjazdowej za roku 2015. W świetle tych statystyk, miniony sezon był udany dla tamtejszej branży turystycznej – w porównaniu z rokiem 2014 nastąpił wzrost liczby noclegów o 10,5%.

Dopisali przede wszystkim turyści z Norwegii, Niemiec i Danii. Sukcesem – według szwedzkiej organizacji – okazały się także kampanie promocyjne: 100% Echt, ukierunkowana na turystów niemieckich zamierzających odwiedzić Skanię, oraz kampania społecznościowa Find Your Swede, adresowana na rynek brytyjski, mająca na celu pobudzić zainteresowanie młodych Brytyjczyków Szwecją i jej kulturą.

Visit Sweden prowadzi działania promocyjne na 13 rynkach zagranicznych. Są to Norwegia, Dania, Finlandia, Rosja, Niemcy, Holandia, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Hiszpania, USA, Chiny oraz Indie. Co ciekawe, od lat Visit Sweden nie uwzględnia w swoich działaniach rynku polskiego, choć Polska to bliski, duży sąsiad, z którym Szwecję łączą aż cztery linie promowe: Nynäshamn – Gdańsk, Karlskrona – Gdynia, Ystad – Świnoujście i Trelleborg – Świnoujście.

Fot. Guillermo / Commons.wikipedia.org

wcześniejszy news archiwum wiadomości

  © 2002-2011 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.