2020-02-19
Michelin: Nordic Countries Guide 2020
Gwiazdki rozdane w Trondheim ...
więcej >>>

2020-02-17
Pielgrzymim szlakiem na Bornholmie
75 km w cztery dni ...
więcej >>>

2020-02-11
Wyspy Owcze - przewodnik turystyczno-kulturowy
Powstaje nowa publikacja o niezwykłym archipelagu ...
więcej >>>

2020-02-04
Tromsø: w aptekach zabrakło maseczek
Ostatni chińscy turyści na północy Norwegii ...
więcej >>>

2020-01-30
Najlepsze pola golfowe Północy
Ranking Golfhäftet ...
więcej >>>

2020-01-28
Ystad: nietypowy spór gmina – tornväktaren
300-letnia tradycja St. Maria Kyrka zagrożona ...
więcej >>>

2020-01-27
Z "Zewem Północy" do Arktyki
Na Svalbard latem i zimą ...
więcej >>>

2020-01-24
Płock: "północny" konkurs plastyczny rozstrzygnięty
VIII Festiwal Zorzy Polarnej ...
więcej >>>

2020-01-22
Bornholm: nowa strategia marketingowa
Destination Bornholm planuje 5% wzrostu ...
więcej >>>

2020-01-21
Wernisaż wystawy „Spotkanie z Zorzą Polarną”
Płock: VIII Festiwal Zorzy Polarnej ...
więcej >>>

2020-01-17
W Poznaniu o Grenlandii i kulturze Inuitów
UAM: spotkanie ze Zdeňkem Lyčką ...
więcej >>>

2020-01-13
Samochód Gangu Olsena sprzedany
Chevrolet Bell Air z 1959 za 2,2 mln DKK ...
więcej >>>

2020-01-08
O Danii podczas wojny i nie tylko
Gdynia: spotkanie z prof. Krzysztofem Kubiakiem ...
więcej >>>

2020-01-05
PostNord Denmark: Małgorzata II na znaczkach
80. rocznica urodzin królowej ...
więcej >>>

2019-12-31
NOWY ROK 2020
...
więcej >>>

2019-12-30
Pomóż w sprzątaniu Arktyki
Sørkapp Marine Litter Cleanup ...
więcej >>>

2019-12-23
Radosnych Świąt Bożego Narodzenia
...
więcej >>>

2019-12-21
Wyspy Owcze: nowy pomysł na promocję
Akcja “Closed for Maintenance, Open for Voluntourism” ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

2016-04-09

Zadzwoń do Szweda, czyli…

Nietypowa kampania promocyjna sieci STF

STF – Svenske Turistforening – szwedzka organizacja, będąca odpowiednikiem naszego PTTK, skupiające schroniska wycieczkowe na terenie całego kraju – rozpoczęła nietypową kampanię promocyjną. Pomysł polega na upowszechnieniu numeru telefonu – a konkretnie +46 771 793336 – po wybraniu którego rozmówca jest łączony z losowo wybranym Szwedem.

Celem jest promocja kraju, dlatego dzwoniący może zapytać o wszelkie kwestie wiążące się ze Szwecją i Szwedami. Chęć udziału w kampanii zgłosiło około 4000 Szwedów, pełniących odtąd dyżur przy telefonach.

Według jej organizatorów, pomysł okazał się sukcesem, przekraczając pierwotne oczekiwania. Od środy, gdy kampania została zainicjowana, do godzin wieczornych w piątek odnotowano około 12 000 rozmów. O akcji poinformowały media na całym świecie, a chętni do pogawędki ze Szwedami znaleźli się m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii. Sporo telefonów wykonano także z Turcji, jednak nie wiadomo, czy akurat w tym przypadku dotyczyły one wyłącznie kwestii dotyczących szwedzkiej kultury albo wakacyjnego wypoczynku.

wcześniejszy news archiwum wiadomości

  © 2002-2019 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.